حالات مرد بعد از خیانت به همسر

pexels emma bauso 3585811

آیا به شوهرتان مظنون هستید که به شما وفادار نیست؟ تا به حال نشانه‌هایی از خیانت شوهرتان مشاهده کرده‌اید؟

خیانت آزار دهنده و مخرب ازدواج است. اقدام پنهانی به خیانت در ازدواج ممکن است دهه‌ها طول بکشد تا التیام یابد، البته اصلاً اگر تصمیم به ماندن و ادامه‌ی زندگی مشترک بگیرید.

اگر قلبتان به شما می‌گوید شوهرتان در حال خیانت است، باید به حرفش گوش دهید. همچنین باید نشانه‌های خیانت را بشناسید و یاد بگیرید در مورد آن چه اقداماتی انجام دهید.

برخلاف باور عمومی، همه‌ی مردان خیانت‌کار نیستند. اگر به شوهرتان مظنون هستید که خیانت می‌کند، تسلیم حسادت بی‌اساس نشوید.

خب، آیا او در حال خیانت است؟ و از کجا می‌دانید خیانت می‌کند؟

بسیار خوب اینجا نشانه‌های رایج خیانت شوهر را بازگو می‌کنیم تا قبل از مواجهه با شریک زندگی‌تان نگاهی دقیق به آنها بیندازید:     

برنامه‌هایش تغییر کرده است

حالا بعد از مدتی زندگی با همسرتان روال کار و برنامه‌ی روزانه‌ی او را می‌دانید. می‌دانید کی خسته، شاد، هیجان‌زده است و چه الگوی رفتاری دارد.

اگر متوجه تغییری قابل توجه در رفتارهای همیشگی‌اش شدید که هیچ دلیل منطقی هم ندارد (مثل مشکلات با خانواده‌اش، دوستان یا کار) پس این می‌تواند نشانه‌ای از خیانت باشد.

 اینها نشانه‌ی خیانت شوهر است بخصوص وقتی که او توضیحی برای تغییر رفتارش ندارد:

دوست دارد بیشتر تنها باشد

یکی از بزرگترین نشانه‌های خیانت شوهر این است که زمان بیشتری می‌خواهد تنها باشد. این مورد وقتی بیشتر مسئله‌ساز می‌شود که با هم زندگی می‌کنید.

در حالی که همه‌ی ما زمانی برای سرگرمی، مراقبه و بودن با دوستان لازم داریم، سپری کردن زمان خیلی زیاد دور از همسر ممکن است به رابطه‌تان آسیب بزند. اگر این کار خارج از الگوی رفتاری معمول اوست پس آن را نشانه‌ی خیانت وی بدانید.

شاید همسرتان به صورت کلامی درخواست وقت تنهایی بیشتری نمی‌کند یا برای بودن با «دوستانش» بیشتر برنامه‌ریزی نمی‌کند اما متوجه می‌شوید بیشتر غیبش می‌زند. حمام طولانی‌تری دارد، زمان بیشتری سر کار است یا وقت بیشتری برای رانندگی یا پیاده‌روی صرف می‌کند.

تغییر در سبک یا عملکرد رابطه‌ی حنسی

در صورت خیانت شوهر، تغییر در میل جنسی ممکن است به دو صورت خودش را نشان بدهد. بعضی از مردان وقتی خیانت می‌کنند افزایش ناگهانی تستوسترون را تجربه می‌کنند که باعث می‌شود میل به رابطه‌ی جنسی بیشتر با شما و فرد دیگر داشته باشند.

مردهای دیگر ممکن است به خاطر احساس گناه یا اینکه چون شیفته‌ی فرد دیگری شده‌اند میل کمتری به رابطه‌ی جنسی با شما داشته باشند.   

هر واکنشی که داشته باشد، اگر متوجه تغییر شدید در میل جنسی یا نوع رابطه شدید باید چهارچشمی به دنبال نشانه‌های جسمی دیگر، حاکی از خیانت باشید.

برای تلفن همراهش رمز و اثر انگشت می‌گذارد

شاید شما به جاسوسی و چک کردن تلفن همراه همسرتان نپرداخته باشید اما احتمالاً یکی دو بار در گوشی او بازی کرده‌اید.

بنابراین از کجا بفهمید او در حال خیانت است؟

اگر هر دوی شما سیاستی صریح و روشن در مورد وسایل دیجیتال خود داشته‌اید و حالا او در این مورد فریبکاری می‌کند پس احتمالاً دردسر در راه است.

اگر در خلوت تلفنی صحبت می‌کند و دیگر از اینکه پیام‌ها، عکس‌ها یا شبکه‌های اجتماعی را در گوشی او ببینید احساس راحتی نمی‌کند، به احتمال زیاد در حال انجام کاری است که شما قبول ندارید.

مراقب این نشانه‌ها در مورد خیانت شوهرتان باشید و قبل از اینکه عجولانه نتیجه‌گیری کنید مستندات و مدارک کافی جمع کنید.

تغییر خلق و خو پیدا کرده است

حتی کوچکترین سرنخ از سوی شما برای اینکه رفتارش را توضیح بدهد یا بگوید کجا می‌رود باعث می‌شود حالت تهاجمی بگیرد و ناگهان متوجه شوید در حال جر و بحث راجع به کوچکترین چیزها هستید.

وقتی مردها تحت فشار هستند یا احساس گناه می‌کنند ممکن است ظاهراً بدون هیچ دلیلی بر سر هیچ و پوچ با شما دعوا راه بیندازند.

از دست شما آزرده و خشمگین است چون احتمالاً محبت خود را خرج کسی دیگر کرده است.

از سوی دیگر، اگر شوهرتان زیادی مهربان شده است احتمالاً در حال تجربه‌ی روی دیگر وجدان‌درد او هستید.

در هر دو صورت، باید هشیار و مراقب باشید. به هر حال اینها نشانه‌های احتمالی هستند و شوهر شما در حال خیانت است.

مخارجش تغییر کرده است

اخیراً متوجه کاهش پس‌اندازتان شده‌اید؟ اگر شوهرتان با کس دیگری ملاقات می‌کند، احتمالاً برای آن شخص ولخرجی هم می‌کند،غذا، هدیه، مخارج هتل و مناسبت‌های خاص.

خب، از کجا بفهمیم او در حال خیانت است؟

اگر شوهرتان نمی‌تواند توضیح بدهد فلان مبلغ پول را کجا خرج کرده، ممکن است به این خاطر باشد که آن را صرف شخص دیگری کرده است.

حواسش به جزییات نیست

یکی از نشانه‌های واضح خیانت شوهر این است که نمی‌تواند حواسش را جمع کند و دروغ‌هایش بیرون می‌افتد، مثلاً به شما گفته می‌رود سوپرمارکت کمی خرید کند اما دست خالی برمی‌گردد.

چند روز پیش گفت می‌خواهد با دوستش برود بیرون اما بعد می‌گوید آن دوست را مدت‌هاست ندیده است.

مثال دیگر نشانه‌های خیانت شوهر این است که مطالب را اشتباهی به یاد می‌آورد. اگر او در حال خیانت است به تدریج رویدادها و برنامه‌ها را بین شما و معشوقه‌اش قاطی می‌کند.

آیا با خنده در مورد فیلمی خنده‌دار که «با هم» تماشا کردید صحبت می‌کند در حالی که مطمئن هستید شما با او این فیلم را تماشا نکرده‌اید؟ آیا در مورد وقت دکتری که دارید صحبت می‌کند و روح شما از آن خبر ندارد؟

گوش‌هایتان را خوب تیز کنید چون اینها نشانه‌های رایج خیانت یک مرد است.

وقتی دروغ‌هایی گفته می‌شود بعضی از مردها نمی‌توانند حواسشان را جمع کنند: چه کسی، چه چیزی، کی، کجا و چطور. اگر شوهرتان نمی‌تواند با اطمینان بگوید کجا بوده یا در این هفته‌های اخیر در حال چه کاری بوده است ممکن است دلیلش این باشد که وقتش را با کس دیگری سپری کرده است.

زیادی به خودش رسیدگی می‌کند

افراد مجرد چون به دنبال جذب نیمه‌ی گمشده‌ی خودشان هستند طبیعی است که کمی بیشتر به ظاهرشان رسیدگی کنند. احتمالاً در اوایل آشنایی با شوهرتان متوجه این مورد شده بودید. با این وجود، بعد از مدتی  وقتی هر دوی شما با یکدیگر احساس راحتی کردید دیگر خیلی برای این موضوع  تلاش نمی‌کنید.

اگر شوهرتان در پی جذب فردی جدید است ممکن است متوجه شوید بیشتر باشگاه می‌رود، ظاهرش را تغییر داده، وزن کم می‌کند و به تغذیه‌ی خود بیشتر اهمیت می‌دهد. درست است زندگی سالم و اهمیت به سلامتی به معنی خیانت نیست اما متاسفانه یکی از نشانه‌های خیانت شوهر محسوب می‌شود.

فرقی نمی‌کند چند سال است ازدواج کرده‌اید، خیانت تجربه‌ای دردآور است که عواطف را جریحه‌دار می‌کند. با این که در هر قانونی استثنا وجود دارد، اما شاید این نشانه‌های خیانت چشمانتان را به روی حقایقی که در حال رخ دادن در ازدواجتان است باز کند.

بله اینها نشانه‌های پیشنهادی خیانت شوهر است که به طور رایج در چندین مورد مشاهده شده است. در حالی که به ماموریت خطیر مراقبت و هشیاری نسبت به نشانه‌های خیانت شوهر می‌پردازید، بکوشید دچار هذیان و توهم نشوید.

ممکن است شوهرتان این نشانه‌ها را به دلایل احتمالی دیگر بروز بدهد. بنابراین قبل از اینکه شوهرتان را متهم کنید و به او حمله‌ور شوید، مدارک کافی و مستند جمع کنید و یک طرفه به قاضی نروید.  

اسکرول