چگونه مچ زن خیانتکار را بگیریم؟

hacking g0ce6c60ad 1920

هدف شما بددلی نیست، اما همسر یا نامزدتون داره چیزی رو از شما پنهون می‌کنه؟

اگر یه چیزی در درون شما بهتون می‌گه که رابطه‌تون خوب پیش نمی‌ره، باید چشم‌تون رو به نشونه‌های خیانت زن باز کنید تا بتونید برای قدم بعد تصمیم بگیرید.

بعضی وقت‌ها بدون اینکه دلیل محکمی داشته باشید می‌دونید که رابطه‌تون خوب پیش نمی‌ره. بنابراین، چطور می‌تونید بدون اینکه بددل به نظر برسید این موضوع رو با نامزدتون در میون بذارید؟ یا چطور مطمئن بشید که نامزدتون داره به شما خیانت می‌کنه؟

تشخیص نشونه‌های خیانت خانم‌ها از اون چیزی که فکرش رو می‌کنید آسون‌تره. نشونه‌های جسمانی روشنی برای فهم خیانت نامزدتون به شما وجود داره. اما، اگر متاهل هستید راحت‌تر می‌تونید به نشونه‌های جسمانی ظریف همسرتون که حاکی ار خیانته پی ببرید.

فقط باید چشم و گوشتون رو خوب باز کنید تا نشونه‌های خیانت رو کشف کنید و به تردیدتون راجع به خیانت پاسخ بدید. قبل از خواندن ادامه مقاله حتما با یک مشاور خانواده صحبت کنید.

8 نشونه‌ی خیانت زنان و نشونه‌های دیگر خیانت در رابطه در ادامه آورده شده‌اند.

1. دیگه بهتون محبت‌های کوچیک نمی‌کنه

محبت‌های کوچیک شاید سالم‌ترین بخش یک رابطه باشند. تداوم محبت‌های کوچیک، از جمله قهوه درست کردن در صبح، بوس خداحافظی قبل از کار، تعریف کردن و قدردانی کلید رابطه‌ی پایدار و شاد هستند.

اینکه دست همدیگه رو بگیرید و مرتباً به همسرتون بگید که چقدر براش ارزش قائلید باعث می‌شه هر دو احساس کنید طرف مقابل عاشقتونه و به شما نیاز داره و شما رو کوچیک نمی‌شمره.

یکی از نشونه‌های حتمی خیانت اینه که نامزد یا همسر شما از محبت‌های کوچیکی که عادت به انجام‌شون داشته دست برداشته. حتی اگه هنوز خیانت نکرده باشه، نشون از یک زنگ خطره؛ اینکه از این رابطه خوشحال نیست.

2. ظاهرش رو تغییر داده

وقتی زنی با فرد مورد علاقه‌ش رابطه جدیدی رو شروع می‌کنه دوست داره بهترین خودش به نظر برسه. یعنی خودش رو آراسته می‌کنه؛ مو، آرایش و از این قبیل چیزها. می‌خواد که طرف مقابل فکر کنه زیباست.

اما احتمالاً درست همونطور که زمان حال و هوای عشق و عاشقی نوجوونی، شما برای هر قراری بیرون می‌بردینش، اون هم ممکنه پس از یک رابطه بلندمدت تمایلش برای اینکه با ظاهرش شما رو تحت تاثیر قرار بده از بین رفته باشه.

زمانی جلوی شما با کفش پاشنه‌بلند و جوراب‌شلواری راه می‌رفت، الان با پیژامه روی کاناپه بغل شما لم می‌ده. خب این تغییر در روابط بلندمدت طبیعیه.

وقتی همسر شما بعد مدتی به سر و وضعش زیاد توجه می‌کنه، ممکنه توجه شما جلب بشه و این می‌تونه یکی از همون نشانه‌های خیانت همسرتون نسبت به شما باشه.

اگر نامزد یا همسر شما وارد رابطه جنسی با کسی شده باشه، امکان داره بیشتر به خودش برسه، باشگاه بره، بیش از حد معمول به ظاهر خودش توجه کنه و شاید داره تلاش می‌کنه توجه کس دیگه‌ای رو نسبت به خودش جلب کنه.

3. افزایش درخواست برای حریم خصوصی

چطور تشخیص بدید که همسرتون داره به شما خیانت می‌کنه؟ خب! یکی از روشن‌ترین نشونه‌های خیانت زن نیاز زیاد به حریم خصوصیه.

در استفاده از موبایل بیش از همیشه مرموز به نظر می‌رسه؟ مردم موبایل رو همه جا با خودشون می‌برند. برای ارتباط با دوستان و همسر و کار دستگاه خیلی خوبه، اما همین موبایل می‌تونه بهترین ابزار برای خیانت باشه. همسر شما می‌تونه کسی رو با نام صوری به مخاطبینش اضافه یا دور از چشم شما از اپلیکیشن‌های دوستیابی استفاده کنه.

نشونه‌های خیانت زن شامل این‌هاست: ترک اتاق موقع صحبت با تلفن، وابستگی بیش از حد به موبایل و حذف مرتب تاریخچه موبایل/لپ‌تاپ/تبلت.

اگر همسر شما مثل گذشته بی‌پرده از این ابزارها استفاده نمی‌کنه، احتمالاً داره چیزی رو از شما پنهان می‌کنه و این یکی از قوی‌ترین نشونه‌های خیانتش نسبت به شماست.

4. کم‌تر با هم وقت می‌گذرونید

وقت گذروندن دو زوج با هم به دلبستگی کمک می‌کنه. چه وقتی که داخل خونه با هم لم دادید، یا قرار دو نفره گذاشتید، یا با یه گروه از دوستان مشترکتون وقت سپری می‌کنید، مطمئناً وقت گذروندن با همدیگه لذت‌بخشه.

با این اوصاف، یکی از نشونه‌های خیانت اینه که یکهو برخلاف گذشته خیلی کم‌تر با هم وقت می‌گذرونید. دست‌کم، یکی از نشونه‌های بارز خیانت در زنه که نشون می‌ده دیگه به شما علاقه‌مند نیست و شاید به دنبال کس دیگه‌ست.

اینکه به «تنهایی» احتیاج داره نشونه خوبی برای وفاداری در رابطه شما نیست. مگر اینکه شغل جدیدی پیدا کرده باشه یا در شرایط روحی بسیار بدی قرار گرفته باشه.

بنابراین، اگر می‌خواید بدونید که همسرتون به شما خیانت کرده، دنبال یکی از همین نشونه‌های خیانت بگردید.

5. ناگهان وقت زیادی در محل کار صرف می‌کنه

تا دیروقت سر کار موندن یا نشونه‌ی تعهد بسیار زیاد به کاره یا تعهد بسیار زیاد به شخص دیگه. اگر همچین اتفاقی از اون بعیده، پس می‌تونه یکی از نشونه‌های آشکار همسر خیانتکار باشه. مشکل بزرگ‌تری در رابطه‌ی شما وجود داره.

خصوصاً اگر آخرهفته‌ها و شب هم وقت صرف کار می‌کنه؛ کارهایی که پیش از این هرگز انجامشون نمی‌داد.

این یکی از متداول‌ترین نشونه‌های آشکار خیانته که یک فرد می‌تونه انجام بده. بعد تو از خودت می‌پرسی که «چطور بفهمم همسرم داره بهم خیانت می‌کنه یا نه؟».

6. دوستان جدید پیدا کرده

ارتباطات و حلقه‌های اجتماعی جدید دلالت بر خیانت همسر نمی‌کنه. اما، یکی از نشونه‌های بارز خیانته که شما می‌تونید با اون به این پرسش پاسخ بدید؛ «چطور مطمئن بشم نامزدم داره بهم خیانت می‌کنه؟»

آیا همسر یا نامزد شما چند وقتیه بیش از حد با آدم‌های جدید وقت می‌گذرونه؟

همون‌طور که اشاره شد، دوستان جدید پیدا کردن به هیچ عنوان نشونه‌ای از خیانت نامزد شما نیست، اما نوع رفتارش نسبت به اون‌ها نشونه‌های آشکاری از خیانتش به شما در اختیارتون می‌گذاره.

برای مثال، وقت زیادی با دوستان جدیدش می‌گذرونه اما نمی‌خواد شما رو باهاشون آشنا کنه؟

آیا این «دوستان جدید» تا دیروقت نامزد شما رو بیرون می‌برند طوری‌که غیرمعمول به نظر می‌رسه؟

آیا مرتباً از وقت گذروندن با شما طفره رفته تا با دوستان جدیدش وقت بگذرونه؟

اگر چند مدتی با هم بودید پس احتمالاً باید دوستان صمیمی نامزدتون رو بشناسید. چنانچه نامزد شما دیگه با خانواده خودش، خانواده شما یا دوستان مشترکتون وقت نمی‌گذرونه و دلش لک می‌زنه برای اینکه با گروه جدیدی باشه ممکنه به کس دیگه‌ای علاقه‌مند شده باشه.

و این حتماً یکی از نشونه‌های خطرناک نامزد خیانتکاره.

7. همیشه‌ی خدا سرش شلوغه

اینکه همسر یا نامزدتون تمایلی به صحبت با شما نداره اصلاً نشونه‌ی خوبی نیست. برخلاف مردان خیانتکار، زنان خیانتکار معمولاً علاقه‌ای به فریب دو نفر ندارند.

در عوض، علاقه‌شون رو نسبت به یکی از دست می‌دند و تمام وقت و توجه‌شون رو معطوف دیگری می‌کنند. اگر نامزدتون خیانتکار شده می‌تونید از تغییر ناگهانی در برنامه روزانه‌ش متوجه بشید.

اگر دیدید که دیگه بدون اطلاع قبلی نمی‌تونید بیرون ببریدش، این می‌تونه یکی از نشونه‌های خیانت همسرتون نسبت به شما باشه.

8. دیگه به رابطه جنسی با شما علاقه‌ای نداره

یکی از راه‌های ارتباط عاطفی بین زوجین ایجاد دلبستگی از طریق رابطه جنسیه. وقتی که زن در طول رابطه جنسی به ارگاسم می‌رسه مغزش ناگهان اکسی‌توسین ترشح می‌کنه که موانع اعتماد رو کاهش می‌ده و دلبستگی شدیدی بین زوجین ایجاد می‌کنه.

این دلبستگی برای ایجاد رابطه‌ی قوی ضروریه. استرس رو هم کاهش می‌ده که باعث می‌شه زن و شوهر رابطه دوستانه‌تری با هم داشته باشند.

عدم تمایل به رابطه جنسی نشونه‌ی بزرگی برای خیانت از طرف زنه. پس، اگر همسرتون تمایل یا اشتیاقی نسبت به رابطه جنسی نشون نمی‌ده، احتمالاً نسبت به کس دیگه‌ای داره دلبستگی پیدا می‌کنه.

این رفتار رو نادیده نگیرید. چراکه می‌تونه یکی از نشونه‌های فراوان خیانت نامزد یا همسر شما باشه.

بخشش در رابطه مزایای زیادی داره، خصوصاً اگر با همدیگه زندگی رو سر و سامون دادید و صاحب بچه شدید. اما، هیچ‌وقت نباید زیر بار خیانت برید.

بی‌دلیل واسه کسی که قدرتون رو نمی‌دونه یا عشق شما رو کوچیک می‌شمره وقت صرف نکنید.

هنوز از خودتون می‌پرسید چطور بفهمیم که یک زن داره بهمون خیانت می‌کنه؟ امیدوارم با این نشونه‌ها به جواب سوالتون رسیده باشید.

یادتان باشد قبل از هر اقدامی از یک مشاور خانواده کمک بگیرید. تا یافته های خود را قبل از بهم ریختن همی چیز یکبار با یک کارشناس مرور نمایید.

اسکرول